وزارت بهداشت برای جذب 25000 نفر آزمون ورودی برگزار می کند 31 شهریور آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرگزاری «بسنا» و به نقل از «ایسنا»، دکتر سیف الله مرادی از شرکت در این آزمون 25 هزار و 120 نفر خبر داد و افزود: از این تعداد 14 هزار نفر در رشته پزشکی هستند که 10 هزار نفر مربوط به گروه هستند. پرستار هستند، حدود 7500 نفر در حوزه درمان و حدود 3500 نفر در حوزه فوریت های پزشکی فعالیت می کنند.

وی گفت: متقاضیان می توانند جهت دریافت دستورالعمل و ثبت نام در آزمون در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی مراجعه کنند. hrtc.ir بازدید کنید

وی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی در آزمون کتبی و احراز صلاحیت، خاطرنشان کرد: با توجه به تاخیر در انتشار دفترچه و باز شدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون ورودی متقاضیان وزارت بهداشت 7 مهرماه است و در تلاشیم تا 30 آبان ماه سال جاری نتایج این آزمون اعلام شود.

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: در حال حاضر آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان تا 10 شهریور است اما در صورت پذیرش متقاضیان، امکان پذیرش وجود دارد. تمدید مهلت برای ورود به آزمون

مرادی تاکید کرد: بر اساس دستور وزیر بهداشت، متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه تا پایان سال استخدام و در محل کار خود حاضر می شوند. همچنین با توجه به بازنشستگی تعدادی از بهورزان و افتتاح پروژه های جدید بهداشتی در تلاش هستیم پس از این آزمون جلساتی را با سازمان استخدامی کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت پس از سنجش نیروی انسانی مورد نیاز حوزه سلامت در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده برگزار شود.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما