کاشت مو چیست و چگونه انجام می‌شود؟ + قیمت، مزایا و عوارض

پس از گذشت سه روز از کاشت مو، می‌توانید با نظر پزشک خود استحمام کنید.

در این روش فولیکول‌های مو تک‌تک جدا شده و پیوند زده می‌شوند. بعد از کاشت مو به روش fue ممکن است تا ۳ روز درد و تورم داشته باشید.

ممکن است با مشاهده تصاویری از کاشت مو، نقاط قرمزرنگی را روی سر افراد مشاهده کرده باشید که به نظر دردناک می­‌رسد.

تنها در صورتی که بانک مو کم تراکم باشد می‌توان به سراغ کاشت مو از ریش رفت. در این موارد به تخصص و مهارت بالای جراح نیاز است تا عوارض جدی مانند عفونت بروز پیدا نکند. همچنین باید نکات بهداشتی به دقت رعایت شوند تا فرد با عوارض کاشت مو از ریش مانند خارش، سوزش، درد، تورم و  قرمزی مواجه نشود.

تاثیر کربوکسی تراپی بعد از کاشت مو

موهای کاشته شده بعد از پیوند دچار شوک ریزش می‌شوند و سپس بعد از 3 ماه دوباره شروع به رشد می‌کنند. اما برای رسیدن به طول و تراکم مطلوب، نیاز به صبر و داشتن روش درست مراقبت‌های بعد از کاشت دارید. به طور کلی، تا حدود 6 تا 12 ماه پس از کاشت، موهای جدید به طور کامل رشد می‌کنند و به طول و تراکم مطلوب می‌رسند.

در حال حاضر دو نوع غالب کاشت مو بر اساس کار بر روی فولیکول‌ها وجود دارد که شامل انتقال واحدهای فولیکولی (FUE) و کاشت موی نواری (FUT) می‌شود. پوست سر از عروق خونی زیادی تشکیل شده که ممکن است پس از اتمام جراحی و خروج از کلینیک دچار خونریزی شود. در این مواقع باید ناحیه در حال خونریزی را با گاز تمیز فشار دهید.

  • باید بدانید که 2 تا 8 هفته پس از کاشت مو، موهای کاشته شده می‌ریزند و این یک امر طبیعی است.
  • بنابراین، هر یک از روش‌های کاشت مو می‌توانند تراکم بالایی برای موها فراهم کنند، اما هزینه و زمان لازم برای این کار ممکن است متفاوت باشد.
  • در روش کاشت مو FIT (غیر جراحی) از هیچگونه برش جراحی استفاده نمی شود بلکه واحدهای فولیکولی به صورت تک تک با تجهیزات ظریف و خاصی برداشته می شوند.
  • خیر فرق ندارد، چرا که موهای کاشته شده برای هر فرد از موهای سالم سر همان شخص تزریق میشود.

در سال‌های اخیر به دلیل امکانات مناسب کلینیک‌­های کاشت مو و وجود پزشکان و تیم‌­های حرفه‌ای کاشت مو، بسیاری از متقاضیان خارجی نیز برای این عمل به کشورمان می­‌آیند. به دلیل عدم تعهد بیمه­‌های کشور به پرداخت هزینه کاشت مو و سنگین بودن آن، ممکن است یکی از مهم­ترین دغدغه­‌های متقاضیان کاشت مو، مسائل مالی آن باشد. در کلینیک صدف امکان پرداخت تمامی هزینه­‌های جراحی کاشت از جمله کاشت مو و ابرو و ریش به صورت اقساط هم وجود دارد. بهترین روشی که بفهمید ویژگی‌­های ذکرشده را دارید یا خیر، مشاوره با پزشک متخصص پوست و مو و کاشت مو است که معمولا به صورت رایگان انجام می­‌شود.

به طور کلی برای اکثر روش‌ها این دوره به مدت یک تا دو هفته پس از انجام کار است. این دوره نیز برای بهبود زخم‌های به وجود آمده بر اثر کاشت مو و یا درد در ناحیه مورد نظر است.

نکات پیش از عمل کاشت مو

دوام موهای کاشته شده بر اساس رژیم هر شخص و نحوه و سبک زندگی افراد متغییر می‌باشد ولی می‌توان گفت با دوری از استرس ،عدم مصرف دخانیات و رعایت رژیم غذایی سالم کاشت موها بصورت دائمی خواهد بود. اول از همه، علل ریزش مو باید توسط پزشک به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. زنان و مردانی هستند که به دلیل شرایط مختلف از جمله عوامل ژنتیکی، بیماری‌هایی مانند آلوپسی، سوختگی، جراحات و غیره دچار ریزش دائمی مو می‌شوند.

با سلام، برای انجام کاشت مو نیاز است حداقل 10 روز از رنگ کردن موها گذشته باشد. پزشک متخصص برداشت مو را از کف سر انجام خواهد داد و به همین دلیل می بایست این مدت زمان از رنگ کردن موها گذشته باشد. موهای کاشته شده مطابق با رنگ موی واقعی شما رشد پیدا خواهد کرد. مرحله اول کاشت مو، انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام عمل کاشت مو است.

با سلام.تشکر از اعتماد شما به مجموعه تهران بیوتی.ارائه خدمات با کیفیت و رضایت متقاضیان باعث افتخار ماست. انجام کاشت مو به روش میکروفیت یکی از بهترین انتخاب ها به خصوص برای خانم ها می باشد زیرا در این روش نیازی به تراشیدن مو در اطراف محل کاشت نمی باشد.جهت اطلاع از هزینه کاشت مو شما نیاز به معاینه و بررسی محل ریزش می باشد . شما می توانید جهت تعیین وقت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کاشت مو روش‌های گوناگونی دارد که یکی از بهترین و جدیدترین آن‌ها روش میکروفیت است.

پزشکان یا تکنسین‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، اغلب از ذره بین‌هایی استفاده می‌کنند که باعث افزایش دقت، کارایی و سرعت کالبد شکافی شود. کاشت مو در کلینیک زیبایی آنیل به تمامی روش‌های رایج (FUT،SUT،FIT،BHT) انجام می‌شود. لازم به ذکر است، نحوه برداشت گرافت به شکل 2 متد زیر انجام می شود. ممکن است حدود ۶ تا ۹ ماه بعد از کاشت مو متوجه رشد موها شوید.

افرادی که در شغل‌های حساس و استرس‌زا مشغول هستند و به‌مرور شاهد ریزش موهای خود هستند. افراد زیر 30 سال به دلیل اینکه هورمون ریزش مو هنوز در آن‌ها متوقف نشده است. ضروری است قبل از انجام کاشت مو نکات مهمی در نظر گرفته شود و همچنین رعایت نکات مهم بعد از کاشت موجب نتیجه بهتر، راحتی بیمار و جلوگیری از عوارض احتمالی خواهد گردید. همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

با وجود این راه‌ها افرادی که خواهان کاشت مو هستند از امنیت خاطر بیشتری برخوردار می‌شوند و باتوجه‌به عوارض کم این کار دوران نقاهت و بهبود کمتر و با درد کمتری همراه خواهد شد.

درصد بالایی از آقایان و خانم‌ها در سنین مختلف با ریزش مو مواجه هستند. همچنین عوامل مختلفی از جمله وراثت‌، افزایش سن‌، بیماری‌های مختلف، التهاب پوست سر و استرس باعث می‌شوند؛ موهای طبیعی خود را از دست بدهیم.

حین عمل کاشت موی سر

برای داشتن یک تجربه موفق از کاشت مو بهتر است قبل از کاشت مو و حتی بعد از کاشت نیز مراقبت هایی از لحاظ تغذیه، مصرف دارو، استراحت داشته باشید.

اما متاسفانه برخی از افراد به دنبال قیمت‌های ارزان برای کاشت مو هستند که کاملا غیر منطقی است در فرایند عمل کاشت معمولا علاوه بر پزشک 10 نفر دیگر هم در اتاق عمل مشغول هستند. گذشته از حضور پرسنل و کادر درمان تجهیزات و لوازم استریل به کار رفته در حین عمل به لیست قیمت‌ها اضافه می‌شود. اگر همه هزینه‌های دستمزد بهترین پزشک، لوازم و تجهیزات عمل، کادر درمان و دیگر مسائل را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که کاشت مو چندان ارزان یا گران در نمی‌آید. اما اگر هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو کیفیت را جای قیمت در نظر بگیرید در نتایج و ماندگاری مادام‌العمر کاشت تاثیر می‌گذارد.

از بزرگترین دغدغه‌های افراد برای انجام کاشت مو، دائمی یا موقتی بودن آن است.

البته برای کاشت مو، تنها 2 سانتی‌متر از این قسمت استفاده می‌شود و بقیه پیوندهای مو برای کاشت‌های احتمالی آینده ذخیره می‌شوند.

کاشت مو

چه بسیار افرادی بوده‌اند که در اثر انتخاب کلینیک‌های نامعتبر دچار مشکلات بعد از کاشت شده‌اند. کلینیک تخصصی ساعی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و استفاده از تیم درمانی کامل و بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای کاشت مو باشد. اما این موارد در کنار استفاده از تجربه و مهارت جراحان مجرب به افزایش ماندگاری نتیجه عمل و کاهش عوارض احتمالی کمک می‌کند. کلینیک خانه سفید مجموعه‌ای معتبر است که برای رفاه و رضایت زیباجویان، شرایط برای اجرای تکنیک‌های مختلف در کنار استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات دنیا را فراهم کرده است.

از این روش در موارد بسیاری برای درمان مشکل ریزش مو در بانوان و آقایان استفاده شده است. حدود پنج سال می‌شه که در کنار مشاوره روانشناسی در زمینه اختلالات روانشناختی، به دلیل علاقه شخصیم به نوشتن، در حوزه پزشکی، سلامت روان و… به علاوه اولین شستشو بعد از کاشت مو نیز از خدمات و پشتیبانی کلینیک است. دکتر لیویت می گوید  با مقایسه FUT و FUE ، می‌توان گفت که FUT نسبت به FUE ارزان تر است زیرا FUT سریعتر انجام می شود.

برای انجام کاشت مو نیاز به بررسی و معاینه موهای متقاضی می باشد تا بر اساس نوع و محل ریزش اقدامات لازم صورت گیرد.اما به طور کلی با استفاده از کاشت مو به روش میکروفیت نیاز به تراشیدن موها در محل کاشت نمی باشد. با سلام، ریزش مو به صورت ارثی شایع ترین امر ریزش و طاسی سر در بین افراد است. با توجه به سن و دلیل ریزش مو در شما، انجام کاشت مو میسر خواهد بود.

کاشت مو به روش FUE از محبوبیت بیشتری در بین مردان برخوردار است، اما این روش به طور گسترده‌­تر برای زنانی که دچار ریزش مو از نوع مردانه هستند هم استفاده می­‌شود.

طبق تحقیقات انجام شده، نتیجه نهایی کاشت مو دائمی است و کاشت مو در دسته بندی روش‌های ماندگار قرار می‌گیرد. اگر بخواهید به دائمی بودن کاشت مو استناد کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که شرایطی بدنی در هر انسان با دیگری متفاوت است. حتی در شرایطی که کلیه فاکتورهای لازم توسط پزشکان بررسی می‌شود، بعد از عمل، شاهد پس زدن آن توسط شخص گیرنده هستیم. کمتر فردی پیدا می‌شود که توسط پزشک متخصص و باتجربه کاشت مو را انجام داده باشد و شاهد چنین اتفاقی باشد.

کاشت مو

چه دارویی پس از کاشت مو مصرف کنم؟ باید بگوییم بله مصرف برخی از داروها و غذاها و رعایت موارد مراقبت پس از عمل ، باعث بهبود روند رشد موهای کاشته شده می شود. مصرف داروی ماینوکسیدیل و فیناستراید که هر دو مورد تأیید FDA هستند، به گرفتن نتیجه بهتر از عمل کاشت و رشد بهتر موها پس از کاشت کمک می کنند.

این روش که اخیرا در کلینیک‌های معتبر انجام می‌شود نسبت به روش‌های دیگر great post to read مناسب‌تر است و افراد برای انجام آن نیز هزینه زیادی پرداخت نمی‌کنند. در این روش با استفاده از دستگاه ایمپلنتر و بدون دخالت دست، گرافت های مو در محل طاسی قرار می‌گیرد. نظر نهایی در مورد صلاحیت افراد برای انجام این جراحی توسط جراح متخصص صورت می‌گیرد.

روش‌های گوناگونی برای کاشت مو وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اما روشی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است کاشت موی طبیعی می‌باشد.

پس از آن ناحیه مورد نظر برای پیوند با بی حسی موضعی بی حس می‌شود و هر کدام از فولیکول‌ها با کمک یک سوراخ بسیار ریز در آن ناحیه کاشته می‌شود. کاشت مو با تراکم بالا برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد و به میزان تراکم مو در سایر نواحی سر بیمار بستگی دارد. در ابتدا موهای مناسب برای کاشت از نواحی اطراف و پشت سر برداشته می‌شود و پس از اینکه توسط میکروسکوپ سلامت آن‌ها بررسی گردید در ناحیه دریافت کننده کاشته می‌شود.

بنابراین قبل از اقدام برای هر کاری بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. • کاشت مو یک عمل جراحی سرپایی، بسیار راحت و بی ‏خطر محسوب می شود. این کار در اتاق عمل استاندارد پوست و مو (با تجهیزات کامل جراحی) و با ابزارهای عمدتاً یک بار مصرف انجام می شود.

در این شرایط برای دستیابی به نتیجه بهتر، باید عمل پیوند را تکرار کرد. پس اگر به شما گفته شود که در عمل کاشت مو قرار است 2000 پیوند یا گرافت مو برای شما کاشته شود، این بدان معنی است که حدود 5000 تار مو برای شما کاشته می‌شود. کاشت موی آقای کریم باقری با خط موی مناسب و مختص وی توسط دکتر نیلفروش زاده انجام شده و نتیجه ای کاملاً طبیعی دارد. شما میتونین همراه مدارک پزشکیتون به کلینیک تهران بیوتی سنتر مراجعه کنین تا توسط پزشک متخصص معاینه و شرایطتتون بررسی بشه.

با توجه به حساسیت این عمل توصیه می‌شود بهترین کلینیک کاشت مو را برای انجام این کار انتخاب کنید. کاشت مو روشی درمانی است که در آن جراح پلاستیک یا پزشک متخصص پوست و زیبایی شما فولیکول‌های مو را به ناحیه طاس سر شما منتقل می‌کنند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما
این سایت با کمک هوش مصنوعی محتوای خود را از روی داده‌های اینترنتی تهیه می‌کند و مسئولیتی در قبال صحت این محتوا ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.